2+1 DZ
2+1 DZ

Gyakori kérdések

GYAKORI KÉRDÉSEK

Válasz minden kérdésedre!
MIKOR KAPOM MEG A CSOMAGOMAT?

A kifizetett csomagokat és az utánvétes rendeléseket a következő munkanapon küldjük. A szállítási határidő az általad választott szállítótól függ. Az esetek többségében az új Vusidat 2-4 munkanapon belül kézbesítik.

A TERMÉKEKET KÖZVETLENÜL EGY BOLTBAN IS MEGVÁSÁROLHATOM?

A Vuch Prágában és Pozsonyban rendelkezik hagyományos boltokkal. A boltokban rendelés nélkül is megvásárolhatod a termékeket, és azonnal magaddal viheted álmaid darabját. Szeretettel várunk!

Nyitvatartási idő

MI TÖRTÉNIK, HA A KIVÁLASZTOTT VUSI NINCS RAKTÁRON?

Állíts be értesítést a kiválasztott kedvencednél. Amikor újra feltöltjük a készletet, küldünk egy üzenetet az e-mail címedre az elérhetőségről.

LEHET KOMBINÁLNI AZ UTALVÁNYOKAT ÉS A KEDVEZMÉNYKÓDOKAT?

A kedvezménykódok és az ajándékutalványok nem kombinálhatók egymással. Minden rendelésnél csak az egyik lehetőséget használhatod fel.

HOGYAN TUDOK FIZETNI A CSOMAGÉRT?

A webáruházban:

  • Banki utalással – a terméket a megrendelés kifizetését követő napon küldjük.
  • Online kártyás fizetéssel – a terméket a következő munkanapon küldjük.
  • Fizetés online utalással – a terméket a következő munkanapon küldjük.
  • Utánvéttel – a terméket a következő munkanapon küldjük.
VISSZA AKAROM KÜLDENI A TERMÉKET. HOGYAN TEHETEM?

30 nap áll rendelkezésedre, hogy visszaküldjed a nem használt és sértetlen terméket. Ehhez a Retino szolgáltatásunkat használhatod, amely végigvezet a visszaküldési folyamaton. Látogass el a Visszaküldés és reklamáció oldalunkra.

Visszaküldés és reklamáció

SZERETNÉM REKLAMÁLNI A TERMÉKET. HOGYAN TEHETEM?

Sajnálattal halljuk, hogy a terméked megsérült. A reklamációhoz a Retino szolgáltatást használjuk, hogy a folyamatot a lehető legkönnyebbé tegyük számodra. Kérjük, látogass el a Visszaküldés és reklamációk oldalra. Válaszd ki a felsorolt lehetőségek egyikét, add meg a rendelésed számát és az e-mail címedet. A Retino végigvezet a lépéseken.

Visszaküldés és reklamáció

MENNYI IDEIG TART A REKLAMÁCIÓ?

A sérült termékekkel kapcsolatos reklamáció feldolgozására 30 nap áll rendelkezésünkre, de igyekszünk a lehető leggyorsabban eljárni. A reklamációkat általában a csomag hozzánk történő kézbesítésétől számított egy héten belül kezeljük. A rendezéséről e-mailben értesítünk.

MIKOR KAPOM MEG A PÉNZT A VISSZAKÜLDÖTT TERMÉKÉRT?

Igyekszünk a lehető leghamarabb feldolgozni a visszaküldést, miután a csomagot megkaptuk. A fizetés elküldése után az összeget legkésőbb három munkanapon belül jóváírják a számládon.

VAN LEHETŐSÉG A CSOMAG BIZTOSÍTÁSÁRA?

Igen! A csomagbiztosítás nagy előnye, hogy ha a csomagod elveszik vagy megsérül, elkerülheted a probléma hosszadalmas rendezését.

Ha a csomagod elveszik, mi magunk fogunk a fuvarozóval tárgyalni. Ha a megrendelt termék sérült, azonnal küldünk egy visszaküldési címkét vagy egy futárt közvetlenül a címedre.

Mindkét esetben az ügyfélszolgálatunkkal való kapcsolatfelvétel után azonnal küldünk Neked egy új darabot, és nem kell semmi miatt aggódnod. Ha a termék már nincs raktáron, értesítünk, és közösen oldjuk meg a helyzetet.

Válassza ki az országát