Vuch Magazin |    + 36 14 453 622 (HÉ-PÉ 08:00-16:00)

GYAKORI KÉRDÉSEK

1) Személyesen is átvehetem a küldeményt?

  Természetesen! A Csomagküldő.hu által üzemeltetett átvételi pontokon lehetséges.

 

2) Szeretném az árut visszaküldeni. Hogyan tehetem meg?

  Az árut küldje el nekünk visszaküldési pontunkra az alábbi címre a kitöltött reklamációs űrlappal együtt, melyet az alábbi linkre kattintva talál meg: https://www.vuch.hu/Stranky/Visszakuldes-es-reklamacio

 

3) Mit tegyek, ha a megrendelt termék nem felel meg nekem?

 Semmi gond. 30 nap áll rendelkezésére, hogy a sértetlen és használatlan árut indoklás megadása nélkül visszaküldje nekünk.

 

4) Mi történik, ha az áru megsérül?

  Amennyiben ez megtörténik, küldje vissza nekünk az árut reklamációként a kitöltött reklamációs űrlappal együtt, melyet az alábbi linkre kattintva talál meg: https://www.vuch.hu/Stranky/Visszakuldes-es-reklamacio .

 

5) Mikor érkezik meg a csomagom?

 Átutalással - az árut a befizetett összeg számlánkon való jóváírása után küldjük el.

 Online kártyás befizetés esetén - az árut a következő munkanapon küldjük el.

 Utánvéttel - az árut a következő munkanapon küldjük el.

              

6) Mikor kerül jóváírásra számlámon a visszaküldött áru vételára?

  Mindig igyekszünk a lehető legrövidebb határidőn belül dolgozni a csomag raktárunka érkezésétől számítva. A befizetés átutalásától számítva az összeg legkésőbb három munkanapon belül kerül jóváírásra az Ön által megadott számlán.

 

7) Hová küldjem az árut?

Küldje el nekünk visszaküldési címünkre:

VUCH/Expandeco

Vizpart utca 32

9225 Dunakiliti

8) Egy darabot is visszaküldhetek a megrendelésből?

Előfordulhat, hogy meggondolja magát, vagy az adott darab nem nyeri el tetszését.

Így természetesen igen.

Csupán feltünteti az elállási űrlapon ( https://www.vuch.hu/Stranky/Visszakuldes-es-reklamacio ) , mely termékről van szó.

  

 


x