GYAKORI KÉRDÉSEK
- Személyesen is átvehetem a küldeményt?
- Szeretném az árut visszaküldeni. Hogyan tehetem meg??
- Mit tegyek, ha a megrendelt termék nem felel meg nekem?
- Mi történik, ha az áru megsérül?
- Mikor érkezik meg a csomagom?
- Mikor kerül jóváírásra számlámon a visszaküldött áru vételára?
- Hová küldjem az árut?
- Egy darabot is visszaküldhetek a megrendelésből
- VUCH csomagbiztosítás
1) Személyesen is átvehetem a küldeményt?
Természetesen! A Csomagküldő.hu által üzemeltetett átvételi pontokon lehetséges.
2) Szeretném az árut visszaküldeni. Hogyan tehetem meg?
Az árut küldje el nekünk visszaküldési pontunkra az alábbi címre a kitöltött reklamációs űrlappal együtt, melyet az alábbi linkre kattintva talál meg: https://www.vuch.hu/Stranky/Visszakuldes-es-reklamacio
3) Mit tegyek, ha a megrendelt termék nem felel meg nekem?
Semmi gond. 30 nap áll rendelkezésére, hogy a sértetlen és használatlan árut indoklás megadása nélkül visszaküldje nekünk.
4) Mi történik, ha az áru megsérül?
Amennyiben ez megtörténik, küldje vissza nekünk az árut reklamációként a kitöltött reklamációs űrlappal együtt, melyet az alábbi linkre kattintva talál meg: https://www.vuch.hu/Stranky/Visszakuldes-es-reklamacio .
5) Mikor érkezik meg a csomagom?
Átutalással - az árut a befizetett összeg számlánkon való jóváírása után küldjük el.
Online kártyás befizetés esetén - az árut a következő munkanapon küldjük el.
Utánvéttel - az árut a következő munkanapon küldjük el.
6) Mikor kerül jóváírásra számlámon a visszaküldött áru vételára?
A csomagot igyekszünk mindig a központi raktárba való érkezéstől számítva a lehető legrövidebb határidőn belül feldolgozni. Az összeg az banki átutalás elindításától számított 3 munkanapon belül megérkezik a számlára.
7) Hová küldjem az árut?
Küldje el nekünk visszaküldési címünkre:
M. Tuschelová - EXPANDECO – Vuch
Vízpart utca 26
9225 Dunakiliti, Magyarország
Tatai Kft Irodaház a Vasúttörténeti Múzeum mellett
8) Egy darabot is visszaküldhetek a megrendelésből?
Előfordulhat, hogy meggondolja magát, vagy az adott darab nem nyeri el tetszését.
Így természetesen igen.
Csupán feltünteti az elállási űrlapon ( https://www.vuch.hu/Stranky/Visszakuldes-es-reklamacio ) , mely termékről van szó.
9) VUCH csomagbiztosítás
A Vuch csomagbiztosításunkkal nem kell aggódnod a csomag elveszése vagy megrongálásának hosszadalmas megoldása miatt! Ha a teljes csomagod elveszik, a szállítóval mi magunk intézzük az ügyet. Ha a megrendelt termék sérült, a szállítást végző futárszolgálat a következő munkanapon elszállítja tőled.
Mindkét esetben azonnal új, hibátlan darabot küldünk neked. Miután felvetted a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, nincs más teendőd (csak akkor, ha az adott termék már nem kapható, akkor személyesen felvesszük veled a kapcsolatot és megoldjuk a helyzetet együtt).