Általános üzleti feltételek

ÁLTALÁNOS ÜZLETI FELTÉTELEK

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban:általános szerződési feltételek) a VUCH online áruházán keresztül kötött szerződésekre vonatkoznak, amelyek a webes felületen találhatók, www.vuch.hu (a továbbiakban: "webes felület") a szerződő felek között,

cégünk

 

Vuch s.r.o., székhelye: Tovární 1112, Chrudim IV, 537 01 Chrudim,

Cégjegyzékszám: 04522150,

Adószám: CZ04522150

Hradec Králové regionális bíróság által vezetett cégjegyzékbe bejegyezve, C szakasz, 36028 részében.


Szállítási cím: Tovární 1112, Chrudim IV, 537 01 Chrudim

Székhelyünk címe: Čáslavská 46, 537 01 Chrudim; Národní 38, 110 00 Prága

Telefonszám: +420 604 474 451

Kapcsolati e-mail: info@vuch.hu


eladóként

és Ön, mint a vevő


1. BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK

1.1 Az általános szerződési feltételek tartalmának összefoglalása

Az adásvételi szerződéssel vállaljuk, hogy kiszállítjuk Önnek a megrendelésben megadott terméket (vagy ajándékutalványt), és Ön vállalja, hogy átveszi a terméket és fizeti nekünk a vételárat. A szerződés megkötéséhez megrendelést kell leadnia, és az nekünk el kell fogadnunk (a 2. cikk értelmében). Az árakra vonatkozó információk a 3. cikkben találhatók. A lehetséges fizetési és szállítási módok a 4. és 5. cikkben láthatók. Az ajándékutalvány beváltásával kapcsolatos információkért lásd a 6. cikket. Az áruk átvételét követő elállás lehetőségére vonatkozó információk a 7. cikkben vannak feltüntetve. A reklamációra a reklamációs feltételeink vonatkoznak.

1.2 Ez egy fogyasztói szerződés?

Fogyasztói szerződésről van szó, ha Ön fogyasztó, azaz, ha Ön magánszemély, és az üzleti tevékenysége körén kívül eső vagy szakmájától független tevékenységén kívül eső termékeket vásárol. Ellenkező esetben nem fogyasztói szerződésről van szó, és Önre nem vonatkozik a fogyasztóvédelmi törvény és a jelen szerződési feltételek.

1.3 Hogyan szabályozzuk kölcsönös jogainkat és kötelezettségeinket?

Első sorban a szerződéssel, amely a következő dokumentumokból áll:

  • ezen feltételek, amelyek meghatározzák kölcsönös jogainkat és kötelezettségeinket;
  • A reklamáció feltételei, amely szerint szükséges eljárni a termék reklamációjánál;
  • Adatvédelmi szabályzat, amely szabályozza az Ön személyes adatainak védelmét;
  • a webes felületen meghatározott feltételek és utasítások, különösen a szerződés megkötésekor;
  • a megrendelés általunk való elfogadásakor,

és a szerződésben nem meghatározott ügyekben, kölcsönös jogainkat és kötelezettségeinket a cseh jogrend szabályozza, különösen a következő jogszabályok:

  • a polgári törvénykönyv 89/2012 számú törvény módosított változata (továbbiakban „polgári törvénykönyv“);
  • a 634/1992 számú fogyasztóvédelmi törvény módosított változata (csak akkor, ha a fogyasztó).

Ha az Ön lakóhelye vagy székhelye a Cseh Köztársaságon kívül található, vagy ha jogviszonyunk más nemzetközi elemet tartalmaz, elfogadja, hogy kapcsolatunkra a cseh jog az irányadó. Ha Ön fogyasztó, és a lakóhely szerinti állam joga magasabb szintű fogyasztóvédelmet biztosít, mint a cseh jogrend, akkor ezt a magasabb szintű védelmet biztosítjuk Önnek.

1.4 Hogyan fogadja el az Általános Szerződési Feltételeket?

Azzal, hogy elküldi megrendelését és megerősíti a webes felületen, hogy megismerte és elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételeket.

1.5 Mit kell még tudnia a szerződési feltételekről?

Abban az esetben, ha a jelen Általános Szerződési Feltételek valamely rendelkezése érvénytelen, nem hatékony vagy nem alkalmazható (vagy azzá válik), helyette a hozzá legközelebb álló rendelkezést kell alkalmazni. Ez nincs hatással a többi rendelkezés érvényességére.

A szerződési feltétlelket megváltoztathatjuk vagy kiegészíthetjük. Az Ön jogait és kötelezettségeit mindig az szabályozza, amelyek alapján azok keletkeztek. A feltételek csak írásban módosíthatók vagy egészíthetők ki.

Az Ön jogaira és kötelezettségeire mindig a szerződési feltételek szövege az irányadó, amely alapján azok keletkeztek. A jelen feltételek szövegét az általunk elfogadott  megrendelésével együtt küldjük el Önnek.

2. ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS

2.1 Hogyan kötünk meg egy adásvételi szerződést?

A szerződés megkötéséhez önnek a jelen Általános szerződési feltételeknek megfelelően kell benyújtania egy megrendelést, és feltétele, hogy ezt mi elfogadjuk. Kérjük, vegye figyelembe, hogy az áruk webes felületen való bemutatása tájékoztató jellegű, és nem a mi javaslatunk a Polgári Törvénykönyv 1732. paragrafus 2. bekezdése szerint.

2.2 Hogyan kell rendelni?

Bármikor leadhat megrendelést a webes felületen keresztül (az űrlap kitöltésével), vagy bármilyen más módon, amelyet a webes felületen található információknak megfelelően engedélyezünk. A megrendelésnek tartalmaznia kell a formanyomtatványban előírt összes információt.

Mielőtt a megrendelést a megrendelőlapon elküldené, tájékoztatjuk Önt a megrendelés összegzéséről, beleértve a végső árat is (amely tartalmazza az összes adót, illetéket és díjat). Az összegzésnél van az utolsó lehetőség a beírt adatok módosítására.

A "RENDELÉS MEGERŐSÍTÉSE" gomb megnyomásával kötelező érvényű megrendelést ad le. A kötelező érvényű megrendelésben megadott információkat helyesnek és teljesnek tartjuk. Változásukról kérjük értesítsen minket azonnal telefonon vagy e-mailben.

2.3 Törölheti vagy módosíthatja a már elküldött rendelést?

Telefonon vagy e-mailben törölhet vagy módosíthat olyan megrendelést, amelyet még nem fogadtunk el. Minden általunk elfogadott megrendelés kötelező érvényű. A megrendelés későbbi lemondása vagy módosítása csak a velünk való megállapodás alapján lehetséges. Ha ilyen módon történik az árurendelés törlése, amelyre nem vonatkozik a szerződéstől való elállási jog (részletesebben a 7. cikkben), jogosultak vagyunk a szerződéssel kapcsolatban már felmerült költségek megtérítésére.

2.4 Honnan tudja, hogy elfogadtunk-e egy megrendelést, és mikor kötöttük meg a szerződést?

Tájékoztatjuk Önt a megrendelésének beérkezéséről. A megrendelés beérkezésére vonatkozó információkat automatikusan megküldjük, és egyidejűleg a megrendelés elfogadását is jelentheti (ha kifejezetten szerepel benne).

Az adásvételi szerződés abban a pillanatban jön létre, amikor Ön megkapja a megrendelés igazolását tőlünk a megrendelésben megadott e-mail címen. Ha a megrendelés elfogadása nem jön létre, a szerződés abban a pillanatban kerül megkötésre, amikor ön átveszi a megrendelt terméket.

2.5 Van lehetősége arra, hogy a szerződést szöveges formában kapja meg?

A szerződést alkotó dokumentumokat e-mailben küldjük el Önnek vagy postai úton, az Ön kérésére. Postai úton való küldésénél kérhetjük, hogy fizesse ki a vele kapcsolatos költségeket.

A szerződést alkotó dokumentumokat elektronikus formában tároljuk. A szerződés nem nyilvános harmadik felek számára.

3. ÁR

3.1 Változhat-e az ár a webes felületen?

Ha a termékek ára a webes felületen vagy a megrendelés során feltüntetett ár már nem aktuális, azonnal értesítjük. A beérkezett megrendeléseket azonban nem befolyásolja a megrendelés elküldése és az általunk történő elfogadás között bekövetkezett árváltozás.

Abban az esetben, ha nagyon nyilvánvaló technikai hiba történt a részünkről, amikor a termékek árát feltüntetjük a webes felületen vagy a rendelési folyamat során, nem vagyunk kötelesek az árut ezen a nyilvánvalóan helytelen áron szállítani Önnek.

3.2 Kombinálhatom a termékek árára vonatkozó kedvezményeket?

A termékek árára vonatkozó kedvezmények nem kombinálhatók egymással, kivéve, ha kifejezetten más szerepel a webes felületen.

4. FIZETÉSI FELTÉTELEK

4.1 Milyen fizetési módokat fogadunk el?

A vételárat a következő módon fizetheti ki:

  • készpénzzel, az árut kiszállításakor vagy személyes átvételkor;
  • készpénzmentes fizetés a termék kiszállítás előtt online bankkártyás fizetéssel;
  • készpénzmentes fizetés a termék kiszállítás előtt online fizetési kapun keresztül;
  • "Twisto" fizetési mód (amely a fizetés elhalasztása 14 nappal vagy hosszabb időre, díj ellenében;
  • készpénzmentesen átutalással bankszámlánkra a termék kézbesítése előtt (az utaláshoz szükséges adatokat a megrendelés visszaigazolásában közöljük).

Egyéb fizetési módok és az egyes fizetési módokhoz kapcsolódó díjak a webes felületen vannak feltüntetve.

A "Twisto" fizetési móddal történő fizetést a Twisto payments a.s. biztosítja,székhelye Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1, Id. 01615165, a prágai városi bíróság által vezetett cégjegyzékben bejegyzett B. szakasz, 19085 részben (továbbiakban „Twisto“), a teljes hosszabb lejáratú vételár kifizetésére vonatkozó követelésnek a Twistóra történő átruházása alapján, a Twisto Általános Szerződési Feltételeiben meghatározott feltételek mellett.

Abban az esetben, ha a "Twisto" fizetési módot választja, kijelenti, hogy Ön arra jogosult és elmúlt 18 éves, ugyanakkor tudatában van annak, hogy a "Twisto" fizetési mód és a "Twisto" szolgáltatás mint olyan csak olyan személyeknek szól, akik megfelelnek ezeknek a követelményeknek.

Ha a Twisto által biztosított "Twisto" fizetési módot választja, amelyet mi közvetítünk, akkor az áru küldésétől számított 14 napon belül köteles megfizetni a vételárat.

A "Twisto" fizetési mód használata esetén a vételár lejáratát a Twisto Általános Szerződési Feltételei szabályozzák.

Nem garantáljuk és nem vagyunk kötelesek folyamatos hozzáférést biztosítani a "Twisto" fizetési mód használatához.

A "Twisto" fizetési mód kiválasztásával, majd a "Twisto" fizetési mód elfogadásával Ön is beleegyezik a Twisto általános szerződési feltételeibe. Ön tudomásul veszi azt is, hogy a "Twisto" szolgáltatás használata esetén ez a megrendelés kötelező érvényű, és nem szolgál az áru foglalására. Abban az esetben, ha a Twisto megtagadja a fizetési módot vagy a "Twisto" szolgáltatás nyújtását, a megrendelés (vagy szerződés) törlésre kerül. Ebben az esetben új rendelést adhat le, és más fizetési módot választhat.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy nem veszünk részt az Ön és a Twisto közötti szerződéses kapcsolatokban. Nem vállalunk felelősséget a közvetítői szerződésből eredő kötelezettségek teljesítéséért, illetve a közvetítői szerződéssel kapcsolatban Ön által elszenvedett károkért.

4.2 Mikor esedékes a vételár kifizetése?

Készpénzes fizetés esetén az árat az áru átvételekor kell megfizetni. Az áru kiszállítása előtti készpénzmentes fizetés formájában az ár a megrendelés elfogadásától számított öt napon belül fizetendő, a megrendelés kifizetése a megfelelő összeg jóváírásakor történik meg bankszámlánkon vagy a fizetési kapu bankszámláján . Ha nem érkezik meg az összeg időben, fenntartjuk a jogot, hogy elálljunk a szerződéstől.

4.3 Kérhetünk előleget vagy előreutalást?

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Polgári Törvénykönyv alaprendeletének 2119 § 1 bekezdés értelmében, kérhetjük, hogy fizesse meg az áruk teljes árát (vagy előleget), mielőtt elküldjük vagy átadjuk azokat.

Felhívjuk a figyelmét, hogy amennyiben Ön az átutalással történő fizetést választja, és azt még azelőtt kifizeti, hogy a szerződést részünkről megkötöttük, akkor a 2.4. pontnak értelmében történik a szerződés megkötése, és ez az áruk árából történő előlegfizetésének minősül. Abban az esetben, ha a szerződés megkötésére később kerül sor, az előlegfizetést az áruk árából leszámítjuk.

4.4 Hogyan állítjuk ki az adózási bizonylatokkal kapcsolatos nyugtákat?

A jelen szerződési feltételek elfogadásával Ön hozzájárul ahhoz, hogy elektronikus úton állítsuk ki Önnek az adóügyi bizonylatot.

5. SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

5.1 Hogyan küldünk árut?

Az áruk szállítási módjai és az áru szállítási költségének összege a webes felületen van feltüntetve. Az áru kiszállításának módját a megrendelésben választhatja ki.

A megrendelésben mindig a végösszeg látható, amely már tartalmazza a kiválasztott szállítási mód költségét is.

5.2 Mikor szállítjuk Önnek az árut?

A szállítási határidő elsősorban az áru elérhetőségétől, valamint a választott szállítási és fizetési módtól függ, de legkésőbb a szerződés megkötésétől számított harminc napon belül leszállítjuk az árut.

A külső szállítócégek szállítási idejét azonban nem tudjuk befolyásolni. A szállítási idővel kapcsolatos problémák esetén kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, és mi a helyzetet a szállítócéggel megoldjuk.

Rendszerint, a raktáron lévő termékeket, a megrendelés elfogadásától számított két munkanapon belül küldjük (utánvételes csomag küldésekor és személyes átvételkor) vagy a kifizetés számlánkon történő jóváírása esetén (nem készpénzes fizetésnél).

A raktáron nem lévő termékeket a lehető leghamarabb küldjük. A pontos dátumról tájékoztatjuk.

A jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti kézbesítés azt a pillanatot jelenti, amikor az árut önnek kiszállítják. Ha Ön indokolatlanul visszautasítja az áru átvételét, ez a tény nem minősül az általunk történő áruszállítás kötelezettségének megsértésének vagy az Ön szerződéstől való elállásának.

Ön a teljes vételár kifizetésének időpontjában szerzi meg az áruk tulajdonjogát.

5.3 Mi a teendő az áruk átvétele során?

A szállítmány kézhezvételét követően a lehető leghamarabb javasoljuk annak teljességének és sérülésmentességének ellenőrzését. Ha hiányosságokat észlel, kérjük a lehető leghamarabb lépjen velünk kapcsolatba. Ha Ön visszautasítja a sérült csomagolású szállítmány átvételét, az nem minősül az áru indokolatlan elutasításának.

Az áruk átvételének pillanatában (vagy abban a pillanatban, amikor az árut köteles volt átvenni, de a szerződést megsértve nem tette meg), az áruk véletlen megsemmisítéséért, megrongálódásáért vagy elvesztéséért a felelősség Önt terheli.

5.4 Mi történik, ha nem veszi az árut?

Ha az Ön részéről többször vagy nem a megegyezett módon kell leszállítani az árut, Ön köteles megfizetni az ilyen szolgáltatással kapcsolatos költségeket.

Abban az esetben, ha Ön ok nélkül nem veszi át az árut, jogunkban áll követelni az áru szállításával és tárolásával kapcsolatos költségek megtérítését, valamint az áruk át nem vételéből eredő egyéb költségeket.

Készpénzes fizetés esetén az áruk szállításkor utánvétellel vagy személyes átvétellel történő küldésekor jogunkban áll elállni a szerződéstől. Ha azonban Ön már előre kifizette a vételárat (az áru kiszállítása előtti fizetés esetén), akkor jogunkban áll az áruk értékesítését is folytatni a Polgári Törvénykönyv 2126 paragrafusa szerint.

6. AZ AJÁNDÉKUTALVÁNY BEVÁLTÁSA

6.1 Hogyan lehet ajándékutalványt használni?

Az ajándékutalvány felhasználására (a továbbiakban:"Ajándék Vucher")be kell váltania az Ajándék Vuchert, amelyet megrendelése alapján küldünk Önnek. Az ajándék Vucher a következő információkat tartalmazza:

  • az Ajándék Vucher által fedezett összeg;
  • azonosító adataink, beleértve azoknak a létesítményeknek a címét, ahol az Ajándék Vucher beváltható (kivéve, ha elektronikus Ajándék Vucher, amelynek kódját kell benyújtani);
  • az Ajándék Vucher érvényességi ideje;
  • egyedi Ajándék Vucher kód;
  • az Ajándék Vucher beváltásának módja.
6.2 Az Ajándék Vucher alkalmazása korlátozott valahogy?

Az Ajándék Vucher csak egyszer lehet felhasználni. Az Ajándék Vucher hordozható és átruházható más személyre, még díj ellenében is. Az a személy, aki benyújtja a jogszerűen kiállított Ajándék Vucher-t, ugyanolyan jogokkal rendelkezik, mint az a személy, aki megvásárolta.

Az ajándék Vucher beváltásának időtartama korlátozott. Az Ajándék Vucher legkésőbb az érvényességének utolsó napján beváltható.

Egy Ajándék Vucher egy vásárlásnál használható. Az ajándékutalvány fel nem használt részét nem térítjük vissza.

6.3 Mikor utasíthatjuk vissza az Ajándék Vucher felhasználását?

Kérjük, vegye figyelembe, hogy bizonyos esetekben megtagadhatjuk az ajándékutalvány elfogadását. Ezek azok az esetek, amikor:

  • az ajándékutalványt lejárta után mutatták be;
  • az ajándékutalványt egyszer már kimerítették;
  • az ajándékutalvány visszavonásra került a szerződésből való elállás miatt.

7. AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉSBŐL VALÓ ELÁLLÁS

7.1 Hogyan állhat el a szerződéstől?

A Polgári Törvénykönyv szerint fogyasztóként indoklás nélkül elállhat az adásvételi szerződéstőláru átvételétől számított 14 napon belül. Nálunk (a törvényi előírásokon túl) az áru átvételétől számított 30 napon belül elállhat az adásvételi szerződéstől; ha a szállítás több részre van osztva, az utolsó szállítmány kézhezvételének napjától. Javasoljuk, hogy az adásvételi szerződéstől való elállásról szóló értesítést küldje a szállítási címünkre az áruval együtt, vagy e-mailben, majd haladéktalanul küldje el nekünk az árut a szállítási címünkre. A szerződéstől való elálláshoz használható a visszaküldési űrlap.

7.2 Milyen következményekkel jár a szerződéstől való elállás?

A szerződéstől való elállással a szerződés kezdettől fogva megszűnik, amit úgy kell tekinteni, hogy a szerződés nem lett megkötve, beleértve a kiegészítő szerződésekből eredő kötelezettségeket is; ez nem érinti a 6.4. és 6.5. pontok rendelkezéseit.

Ha az áruval együtt az Ön hozzájárulásával ajándékot kapott, akkor az ajándékszerződés érvényét veszti, ha bármelyik fél visszavonja a szerződést. Küldje vissza nekünk az ajándékot a visszaküldött áruval együtt.

7.3 Hogyan küldje vissza nekünk az árut?

Ön köteles az árut a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül visszaküldeni nekünk a szállítási címünkre, bármelyik boltunkba vagy székhelyünk címére. Ne küldje az árut utánvétellel,nem vagyunk kötelesek azt ilyen módon átvenni.

Javasoljuk, hogy a visszaküldött termék mellé csatolja:

  • a szállítólevelet és a számla másolatát (ha van ilyen) vagy az áru megvásárlását igazoló egyéb okmányt;
  • írásbeli nyilatkozatot a szerződéstől való elállásról (űrlapunkon vagy más módon) és a választott visszatérítési módszerről..

A fenti dokumentumok benyújtásának elmulasztása nem akadályozza meg, hogy a szerződéstől való elállást a jogi feltételeknek megfelelően, pozitív módon dolgozzuk fel.

7.4 Mikor érkezik vissza a pénze?

A szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül visszatérítjük Önnek a kifizetett összeget. Kérjük, vegye figyelembe azonban, hogy nem vagyunk kötelesek visszaküldeni a pénzt Önnek addig, amíg vissza nem érkezik hozzánk az áru, vagy nem bizonyítja, hogy azt elküldte nekünk.

A vételáron kívül Ön jogosult az áru kiszállítási költségének visszatérítésére is. Azonban, ha úgy döntött, hogy nem az általunk kínált legolcsóbb szállítási módot választja, akkor az áru legolcsóbb szállítási költségének megfelelő összeget fizetjük vissza .

A pénzt ugyanúgy térítjük vissza Önnek, ahogyan azt elfogadtuk (kivéve, ha a szerződéstől való elállástól számított 10 napon belül Ön nem választ bármilyen mást, és jár további költségekkel), vagy a kívánt módon.

A visszaküldött árunak a címünkre történő elküldésével kapcsolatos költségeket Ön viseli, még akkor is, ha az árut jellegüknél fogva nem lehet a szokásos postai úton visszaküldeni.

7.5 Mi történik, ha a visszaküldött áru sérült?

A küldés előtt csomagolja be az árut megfelelő csomagolásba úgy, hogy ne sérülhessen és ne károsodjon meg a szállítás során.

Ha úgy találjuk, hogy az Ön által visszaküldött áru sérült, kopott, szennyezett vagy részben elfogyasztott, Ön a felelős az áruk értékének csökkenéséért.

7.6 Mikor nem lehet elállni a szerződéstől?

A Polgári Törvénykönyv 1837. számú paragrafusa értelmében többek között a következő szerződésekről nem lehet elállni

  • az Ön kívánsága szerint vagy az Ön számára módosított áruk értékesítése;
  • romlandó áruk értékesítése, valamint olyan áruk értékesítése, amelyeket a szállítást követően visszavonhatatlanul összekevertek más árukkal;
  • az áruk szállítása lezárt csomagolásban, amelyet Ön kivett a csomagolásból, és amelyet higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni.

Felhívjuk figyelmét, hogy az Ajándék Vucher esetében annak tartalma nem az Ajándék Vucher tulajdonjogának állandó megszerzéséből áll, hanem a teljesítéshez való jogából, amelyet az Ajándék Vucher tartalmaz. Az Ajándék Vucher ez által szolgáltatásnak minősül. Ezért a Polgári törvénykönyv 1837. számú paragrafusának a) pontja szerint nem jogosult elállni a szerződéstől, ha Ön az elállási időszakban felhasználta az Ajándék Vucher-t.

Az Ajándék Vucher megrendelésével Ön tudomásul veszi és elfogadja ezt a tényt.

7.7 Mikor léphetünk vissza mi az adásvételi szerződéstől?

Fenntartjuk a jogot, hogy elálljunk a szerződéstől a következő esetekben:

  • a vételárat nem kaptuk meg Öntől a fizetési határidőn belül, vagy nem vette át az árut;
  • objektív okokból (főként azért, mert az árukat már nem gyártják, a szállító leállította a Cseh Köztársaságba történő szállítást stb.) az eredeti feltételek mellett nem lehet leszállítani az árut;
  • a teljesítés lehetetlenné vagy jogellenessé válik.

Abban az esetben, ha a fentiek bármelyike előfordult, azonnal tájékoztatjuk Ön a szerződéstől való elállástól.

Ha Ön már részben vagy egészben kifizette a vételárat, az elállástól számított öt napon belül visszatérítjük a kapott összeget készpénzmentesen arra a bankszámlára, amelyet erre a célra megadott nekünk, vagy amelyről Ön fizetett.

8. HIBÁS TELJESÍTÉSBŐL EREDŐ JOGOK

8.1 A HIBÁS TELJESÍTÉSBŐL SZÁRMAZÓ JOGOK GYAKORLÁSA

A hibás teljesítésből eredő jogait az erre vonatkozó, általánosan kötelező erejű jogszabályok szabályozzák (különösen az 1914–1925. § 2099–2117. § és ha Ön fogyasztó, a Polgári Törvénykönyv 2158–2174. paragrafusának rendelkezései). A hibás teljesítési jogok gyakorlása során a panaszkikötéseinknek mi reklamációs feltételeinknek megfelelően járunk el.

9. EGYÉB TÁJÉKOZTATÁS A FOGYASZTÓK SZÁMÁRA

9.1 Milyen engedélyekkel rendelkezünk tevékenységünk végzéséhez?

Jogunkban áll az árut kereskedelmi engedély alapján értékesíteni. Tevékenységünkhöz nem szükséges más engedély.

9.2 Hogyan kezeljük a panaszokat?

Az esetleges panaszokat a kapcsolattartó e-mail-címünkön keresztül kezeljük. Ezt követően foglalkozunk a panasszal, és a panasz beérkezését követően igyekszünk azt haladéktalanul megoldani. Az illetékes Kereskedelmi engedélyezési hivatallal vagy a Cseh Kereskedelmi Felügyeleti Hatósággal is felveheti a kapcsolatot.

9.3 Milyen jogai vannak egy fogyasztói vitában?

Ha Ön fogyasztó, és olyan szerződésből eredő vita áll fenn közöttünk, amelyet nem tudunk közvetlenül megoldani, önnek joga van kapcsolatba lépni a cseh kereskedelmi felügyelettel (cím: Cseh Kereskedelmi Ellenőrzés, Központi Felügyelet - ADR osztály, Štěpánská 44, 110 00 Prága 1; webes felület: www.coi.cz, www.adr.coi.cz; elektronikus kapcsolat: adr@coi.cz; telefon: +420 296 366 360) vagy a Cseh Fogyasztók Szövetsége, z. ú. (cím: Pod Altánem 99/103; 100 00 Prága 10 - Strašnice, webes felület: www.konzument.cz, elektronikus kapcsolat: spotrebitel@regio.cz, telefon: +420 261 263 574) fogyasztói jogvita peren kívüli rendezése céljából. Ezt a jogot legkésőbb attól a naptól számított 1 éven belül gyakorolhatja, amikor először értesített minket, hogy élni szeretne jogával, amely a fogyasztói jogvita tárgyát képezi.

A nálunk vásárolt árukkal vagy szolgáltatásokkal kapcsolatos panasz benyújtására vagy egy alternatív vitarendezési szervezet felkeresésére használhatja az Európai Bizottság által létrehozott online platformot is a következő címen: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

10. REGISTRÁCIÓ A WEBES FELÜLETEN

10.1 Hogyan lehet regisztrálni a webes felületen?

A webes felületen a regisztrációs űrlapon keresztül történő regisztrációval létrejön egy felhasználói fiók. Tartsa titokban a felhasználói fiókhoz való hozzáférést. Nem vállalunk felelősséget a felhasználói fiók harmadik fél általi visszaéléséért.

A regisztrációban megadott információknak valósnak és teljesnek kell lenniük. Megszüntethetjük azt a fiókot, amelyben hamis vagy hiányos információkat tüntettek fel helyesbítés nélkül. Az adatok módosítása esetén azt javasoljuk, hogy azonnal módosítsa a felhasználói fiókjában.

10.2 Mire szükséges a felhasználói fiók?

A felhasználói fiókon keresztül elsősorban termékeket rendelhet, nyomon követheti a rendeléseket, és kezelheti a felhasználói fiókot. A felhasználói fiók további funkciói mindig a webes felületen vannak feltüntetve.

10.3 Mikor szüntethetjük meg felhasználói fiókját?

Kérjük, vegye figyelembe, hogy jogunkban áll felhasználói fiókját kártérítés nélkül törölni, ha fiókja felhasználásával sérti a megfelelő modort, a vonatkozó törvényeket vagy a jelen feltételeket.

11. VÉLEMÉNY

11.1 Ki hozhat létre véleményt?

A webfelületen található összes felhasználói véleményt létező ügyfeleink írják, akiknek a megrendelésük alapján leszállítottuk az általuk igényelt árut.

A vélemények hozzáadása csak a vásárlás webfelületen történő befejezése után lehetséges az ügyfélnek e-mailben vagy a webfelületen lévő felhasználói fiókon keresztül küldött linken keresztül.

Az ügyfeleink által a nyilvános internetes szolgáltatásokon, főleg a Google, a Heureka és a Firmy.cz oldalakon közzétett véleményei szintén megjelenhetnek a webfelületen.

11.2 Hogyan hitelesítjük a véleményeket?

Nyilvánossá tétele előtt minden véleményt hitelesítünk. Csak azok az ügyfelek adhatnak hozzá véleményt, akik a webfelületen befejezték a vásárlásukat.

Ellenőrizzük, hogy a véleményeket tényleges ügyfeleink írták-e, mielőtt a fenti nyilvános internetes szolgáltatóktól véleményeket átveszünk és közzéteszünk a webfelületen.

Ha úgy ítéljük meg, hogy a véleményt olyan személy hozta létre, aki nem vásárolt a webfelületen, az ilyen véleményt jogunkban áll eltávolítani, vagy nem közzétenni.

12. SZERZŐI JOGI VÉDELEM, FELELŐSSÉG ÉS A WEBES FELÜLET HASZNÁLATA

12.1 A weboldal tartalmát védi szerzői jog?

A webes felületen található weboldalak tartalmát (szövegeket, beleértve a szerződési feltételeket, fényképeket, képeket, logókat, szoftvereket és másokat) szerzői jogunk vagy mások jogai védik. Ön a szerzői jog tulajdonosának hozzájárulása vagy a mi hozzájárulásunk nélkül semmilyen célra nem módosíthatja, másolhatja, sokszorosíthatja, terjesztheti vagy használhatja a tartalmát. Különösen tilos a webes felületen elhelyezett fényképeket és szövegeket ingyenesen vagy fizetés ellenében felhasználni.

A termékek, áruk, szolgáltatások, vállalatok és társaságok neve és megjelölése tulajdonosaik bejegyzett védjegye lehet.

12.2 A webes felület felelőssége és használata

Nem vállalunk felelősséget a webes felületen történő harmadik fél beavatkozásaiból vagy a cél megsértésével történő használatából eredő hibákért. A webes felület használata során nem használhat olyan eljárásokat, amelyek zavarhatják a rendszer működését, vagy indokolatlanul megterhelhetik a rendszert.

Ha Ön bármilyen illegális vagy etikátlan cselekményt folytat a webes felület használata során, akkor a webes felülethez való hozzáférését kompenzáció nélkül korlátozhatjuk, felfüggeszthetjük vagy megszüntethetjük. Ebben az esetben Ön továbbá köteles megfizetni nekünk teljes értékben azt a kárt, amelyet az e bekezdés alapján tanúsított magatartása teljes mértékben bizonyított.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a webes felületen található egyes linkekre való kattintás a webes felület elhagyását és harmadik felek webhelyeire való átirányítását eredményezheti.

Ezek a feltételek érvényesek és hatályosak érvényesek és hatályosak Kattintson ide, és adja meg a dátumot 2023.02.14-től.
Válassza ki az országát