Jelentkezz be és kezd el felhasználni az összes előnyt.
A bevásárlókosara nem tartalmaz semmilyen terméket.
A kifizetett csomagokat és az utánvétes rendeléseket a következő munkanapon küldjük. A szállítási határidő az általad választott szállítótól függ. Az esetek többségében az új Vusidat 2-4 munkanapon belül kézbesítik.
A Vuch Prágában és Pozsonyban rendelkezik hagyományos boltokkal. A boltokban rendelés nélkül is megvásárolhatod a termékeket, és azonnal magaddal viheted álmaid darabját. Szeretettel várunk!
Állíts be értesítést a kiválasztott kedvencednél. Amikor újra feltöltjük a készletet, küldünk egy üzenetet az e-mail címedre az elérhetőségről.
A kedvezménykódok és az ajándékutalványok nem kombinálhatók egymással. Minden rendelésnél csak az egyik lehetőséget használhatod fel.
A webáruházban:
30 nap áll rendelkezésedre, hogy visszaküldjed a nem használt és sértetlen terméket. Ehhez a Retino szolgáltatásunkat használhatod, amely végigvezet a visszaküldési folyamaton. Látogass el a Visszaküldés és reklamáció oldalunkra.
Sajnálattal halljuk, hogy a terméked megsérült. A reklamációhoz a Retino szolgáltatást használjuk, hogy a folyamatot a lehető legkönnyebbé tegyük számodra. Kérjük, látogass el a Visszaküldés és reklamációk oldalra. Válaszd ki a felsorolt lehetőségek egyikét, add meg a rendelésed számát és az e-mail címedet. A Retino végigvezet a lépéseken.
A sérült termékekkel kapcsolatos reklamáció feldolgozására 30 nap áll rendelkezésünkre, de igyekszünk a lehető leggyorsabban eljárni. A reklamációkat általában a csomag hozzánk történő kézbesítésétől számított egy héten belül kezeljük. A rendezéséről e-mailben értesítünk.
Igyekszünk a lehető leghamarabb feldolgozni a visszaküldést, miután a csomagot megkaptuk. A fizetés elküldése után az összeget legkésőbb három munkanapon belül jóváírják a számládon.
Igen! A csomagbiztosítás nagy előnye, hogy ha a csomagod elveszik vagy megsérül, elkerülheted a probléma hosszadalmas rendezését.
Ha a csomagod elveszik, mi magunk fogunk a fuvarozóval tárgyalni. Ha a megrendelt termék sérült, azonnal küldünk egy visszaküldési címkét vagy egy futárt közvetlenül a címedre.
Mindkét esetben az ügyfélszolgálatunkkal való kapcsolatfelvétel után azonnal küldünk Neked egy új darabot, és nem kell semmi miatt aggódnod. Ha a termék már nincs raktáron, értesítünk, és közösen oldjuk meg a helyzetet.