Sajnáljuk, hogy az általunk küldött termék megsérült. Ebben az esetben természetesen élhetsz a reklamációs jogoddal. Kérjük tedd meg ezt minél hamarább bármilyen késedelem nélkül.
Küldd vissza a terméket a M. Tuschelová – EXPANDECO – Vuch, Vízpart utca 26, 225 Dunakiliti, Magyarország címre a kitöltött reklamációs űrlappal és a számla másolatával együtt. A reklamációra szánt terméket kérjük csomagold be a megfelelő csomagolásba úgy, hogy a termék ne sérüljön a szállítás során. A reklamációs űrlapon kérlek ne felejtsd el feltüntetni, milyen megoldást választanaál ( javítás, csere, visszatérítés)
A hibák elhárításával kapcsolatos problémát minden késedelem nélkül, legkésőbb a kérelem benyújtásától számított 30 napon belül elbíráljuk habár arról, hogy a reklamációt elfogadtuk, legkésőbb csomag beérkezésétől számított 3 napon belül értesítünk.
A reklamáció feldolgozása után elküldjük az ügyintézés dátumát és a megoldás módját is.
Amennyiben reklamációt elfogadják nem lép életbe új garanciaidő. Lehet ilyen, de a garanciaidő csupán meghosszabbodik azzal az idővel, amíg a termék javítás alatt áll.
Reklamációs nyomtatvány:
|
Jogviszonyunkat a Reklamációs eljárás szabályozza, amely szerint reklamáció esetén eljárunk.
Csomagold be a terméket az eredeti csomagolásba úgy, hogy ne sérüljön és küldd vissza a M. Tuschelová – EXPANDECO – Vuch, Vízpart utca 26, 225 Dunakiliti, Magyarország címre a kitöltött űrlappal együtt (Visszaküldés és reklamáció). A csomagot ne küldd utánvétellel, mivel így nem kötelességünk átvenni.
Ne felejtsd el feltüntetni az űrlapon, hogy a terméket visszaküldöd, vagy szeretnéd ha kicserélnénk. Pénzvisszafizetés esetén ne felejtsd el a feltüntetni a számlaszámot, hogy tudjuk, hová küldjük a pénzt. Vagy meghagyhatod ezt az összeget másik vásárlás esetére. Posta fordultával küldjük Neked a kódot amit bármikor felhasználhatod webáruházunkban.
Kérésedet a lehető leggyorsabban elintézzük, legkésőbb a 14 nappal a termék átvétele után.
Nyomtatvány a termék visszaküldéséhez vagy cseréjéhez:
|
Ha bármilyen kérdésed akad, vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben az info@vuch.hu címen, vagy az alábbi telefonszámon: + 36 14 453 622
A szerződéstől való elállás feltételeinek teljes tájékoztatóját az általános üzleti feltételeinkben itt találod.
A Vuch csomagbiztosításunkkal nem kell aggódnod a csomag elveszése vagy megrongálásának hosszadalmas megoldása miatt! Ha a teljes csomagod elveszik, a szállítóval mi magunk intézzük az ügyet. Ha a megrendelt termék sérült, a szállítást végző futárszolgálat a következő munkanapon elszállítja tőled. Mindkét esetben azonnal új, hibátlan darabot küldünk neked.
Miután felvetted a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, nincs más teendőd (csak akkor, ha az adott termék már nem kapható, akkor személyesen felvesszük veled a kapcsolatot és megoldjuk a helyzetet együtt).