slev
slev
Vuch Magazin Áruház |    + 36 14 453 622 (HÉ-PÉ 08:00-16:00)

ÁLTALÁNOS ÜZLETI FELTÉTELEK

Ezek az általános üzleti feltételek (tovább, mint „üzleti feltételek”) a VUCH online üzlettel kötött szerződésekre vonatkoznak a https://www.vuch.hu/ honlapon (tovább, mint „honlap”)

társaságunk

 

Vuch s.r.o., székhely: Tovární 1112, Chrudim IV, 537 01  Chrudim, Csehország

Statisztikai számjegy (IČ): 04522150

Adószám: CZ04522150

a Hradec Králové-i Kerületi Bíróság Cégjegyzékében vezetve, C rész, 36028-as bejegyzés

Levelezési cím: Tovární 1112, Chrudim IV, 537 01  Chrudim, Csehország

Telefonszám: +36 19989254

E-mail kapcsolat: info@vuch.hu

 

mint eladó

és Ön, mint vásárló között

 

  1. BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK

1.1. Az üzleti feltételek tartalmának összefoglalása

A vásárlási szerződés megkötésével elkötelezzük magunkat a megrendelésben szereplő árut elküldésére és Ön elkötelezi magát az áru átvételére és a vételár kifizetésére. A szerződés megkötéséhez szükséges, hogy Ön elküldje a megrendelést, a mi részünkről pedig szükség van annak elfogadására ( a 2. cikkely alapján). Az árakra vonatkozó információk megtalálhatók a 3. cikkelyben. A lehetséges fizetési és szállítási módokat a 4. és az 5. cikkely tartalmazza. A szerződéstől való elállás lehetőségéről az áru átvétele után a 6. cikkelyben informáljuk. A reklamációkat a Panasztételi eljárás szabályozza.

 

1.2. Ez egy fogyasztói szerződés?

Fogyasztói szerződésről akkor van szó, ha Ön fogyasztó, vagyis ha természetes személy, és az árut üzleti tevékenységén kívül, vagy szakmájának önálló gyakorlásán kívül vásárolja. Ellenkező esetben nem beszélünk fogyasztói szerződésről és nem alkalmazhatóak a fogyasztóvédelemre vonatkozó jogi előírások és ezen üzleti feltételek előírásai.

 

1.3. Mi szabályozza a kölcsönös jogainkat és kötelezettségeinket?

Először is a szerződés, amely a következő dokumentumok alapján áll össze:

 - ezen üzleti feltételek, amelyek meghatározzák kölcsönös jogainkat és kötelezettségeinket;

 - a Panasztételi eljárás, amely alapján fogunk eljárni reklamáció esetén;

 - az Adatvédelmi szabályzat, amely szabályozza az Ön személyes adatainak védelmét;

 - a webes felületen található feltételek és utasítások, különösen a szerződés megkötésekor;

 - a megrendelés és annak elfogadása a mi részünkről,

és a szerződés által nem szabályozott ügyekben a kölcsönös jogainkat és kötelezettségeinket a cseh jogrend, különösen a következő jogszabályok szabályozzák:

 - a Tt. 89/2012 sz. törvény, a  Polgári Törvénykönyv módosított formában (a továbbiakban: Polgári Törvénykönyv);

 - A fogyasztóvédelemről szóló Tt. 634/1992 sz. törvény módosított formában (csak akkor, ha Ön fogyasztó).

Ha az Ön lakóhelye vagy székhelye a Cseh Köztársaságon kívül található, vagy jogi kapcsolatunk más nemzetközi elemet tartalmaz, Ön elfogadja, hogy kapcsolatunkat a cseh jogrend szabályozza. Ha Ön fogyasztó, és a hazája jogrendje magasabb szintű fogyasztóvédelmet biztosít, mint a cseh jogrend, akkor ezt a magasabb szintű védelmet biztosítjuk Önnek.

 

1.4. Hogyan fogadja el az üzleti feltételeket?

A megrendelés elküldésével és a webes felületen történő megerősítéssel megerősíti, hogy megismerkedett ezekkel az üzleti feltételekkel és elfogadja azokat.

 

1.5. Mit kell tudnia az üzleti feltételekkel kapcsolatban?

Abban az esetben, ha a jelen Általános Üzleti Feltételek bármelyik rendelkezése érvénytelen, hatástalan vagy nem alkalmazható (vagy azzá válik), azt a rendelkezést használjuk fel, amely tartalmával a legközelebb áll hozzá. Ez nem érinti a többi rendelkezés érvényességét.

Az üzleti feltételeket megváltoztathatjuk vagy kiegészíthetjük. Az Ön jogait és kötelezettségeit mindig azok az üzleti feltételek szabályozzák, amelyek hatálya alatt keletkeztek. Az üzleti feltételek megváltoztatása vagy kiegészítése csak írásban lehetséges.

 

  1. VÁSÁRLÁSI SZERZŐDÉS

 

2.1. Hogyan kötjük meg a vásárlási szerződést?

A szerződés megkötéséhez szükséges ezen üzleti feltételekkel összhangban elküldeni a megrendelést és hogy a mi részünkről ezen megrendelés elfogadásra kerüljön. Felhívjuk a figyelmet arra, hogy az áru internetes felületen történő bemutatása tájékoztató jellegű, nem pedig a Polgári Törvénykönyv 1732 §-ának 2. bekezdése szerinti szerződéskötésre vonatkozó javaslatunk.

 

2.2. Hogyan adjuk le a megrendelést?

A megrendelést a webes felületen keresztül (a formanyomtatvány kitöltésével) lehet leadni, vagy egyéb olyan módon, amelyet a webes felületen lévő információk alapján lehetővé teszünk, a megrendelésnek tartalmaznia kell a formanyomtatványban előírt összes információt.

Mielőtt megrendelését a megrendelő formanyomtatványon keresztül elküldi, értesítést kap a megrendelés összegzéséről, beleértve a végső árat (tartalmazza az összes adót, vámot és díjat). Az összegzésben utolsó esélye van arra, hogy módosítsa a megadott adatokat.

Kötelező érvényű megrendelést az "ELKÜLDENI A MEGRENDELÉST" gomb megnyomásával ad le. A kötelező érvényű megrendelésben megadott adatokat helyesnek és teljesnek tekintjük. Ezek változásáról kérjük, haladéktalanul értesítsenek minket telefonon vagy e-mailben.

 

2.3. Törölheti vagy módosíthatja a már leadott megrendelést?

Azt a megrendelést, amelyet még nem fogadtunk el, törölheti vagy módosíthatja telefonon vagy e-mailben. Minden általunk elfogadott megrendelés kötelező érvényű. Késõbb a megrendelés törlése vagy megváltoztatása csak a velünk történt megállapodás alapján lehetséges. Ha így töröljük az áru megrendelését, amely tekintetében nem lehet elállni a szerződéstől (részletesebben a 6. cikkelyben), ebben az esetben jogosultak vagyunk a szerződéssel kapcsolatban felmerült költségek megtérítésére.

 

2.4 Hogyan tudja meg, hogy elfogadtuk a megrendelést, és mikor tekinthető a szerződés megkötöttnek?

A megrendelés átvételéről értesítjük Önt. A megrendelés átvételére vonatkozó információt automatikusan elküldjük és részünkről ez lehet egyidejűleg a megrendelés elfogadása is (ha kifejezetten ez szerepel benne).

A vásárlási szerződés abban a pillanatban kerül megkötésre, amikor a megrendelésben megadott e-mail címre megkapja tőlünk a megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolást. Ha a megrendelés elfogadása nem történne meg, abban az esetben a szerződés a megrendelt áru átvételének pillanatában kerül megkötésre.

 

2.5. Van lehetősége szerződést szöveges formában megkapni?

A szerződést képező dokumentumokat e-mailben, vagy kérésre postai úton elküldjük Önnek. Postai úton való kézbesítés esetén felkérhetjük Önt, hogy térítse meg az ezzel kapcsolatos költségeket.

A szerződést képező dokumentumokat elektronikus úton archiváljuk. A szerződés harmadik felek számára nem hozzáférhető.

 

  1. AZ ÁR

 

3.1. Milyen fizetési módokat fogadunk el?

 

3.2. Megváltoztatható-e az ár a webes felületen?

Ha az internetes felületen vagy megrendelésben szereplő áruk árai már nem aktuálisak, késedelem nélkül értesítjük Önt erről a tényről. Az elfogadott megrendelésekre nincs hatással az az árváltoztatás, amelyre a megrendelés elküldése és a részünkről való elfogadása közti időszakban került sor.

Abban az esetben, ha a részünkről teljesen nyilvánvaló technikai hiba történt az áru ára feltüntetésénél a webes felületen vagy a megrendelés közben, nem vagyunk kötelesek az árut ezen a nyilvánvalóan hibás áron szállítani.

 

3.3. Lehet-e az árengedményeket kombinálni?

Az áruk árára vonatkozó engedményeket nem lehet kölcsönösen kombinálni, hacsak a webes felületen ez nem szerepel másképp.

 

  1. FIZETÉSI FELTÉTELEK

 

4.1. Milyen fizetési módokat fogadunk el?

A vételárat elsősorban a következő módokon fizetheti meg:

 - készpénzben az áru utánvéttel történő szállításakor vagy személyes átvétel esetében;

 - készpénz nélkül az áru kiszállítása előtt online fizetési kártyával;

 - készpénz nélkül, az áru kiszállítása előtt a bankszámlánkra történő átutalással (ehhez az utasításokat a megrendelés visszaigazolásában közöljük Önnel).

Az esetleges egyéb fizetési módok és az egyes fizetési módokhoz kapcsolódó esetleges díjak a webes felületen szerepelnek.

 

4.2. Mikor kell kifizetni a vételárat?

Készpénzes fizetés esetén a vételár az áru átvételekor fizetendő. Az áru szállítását megelőző nem készpénzes fizetés esetén az árat a megrendelés kézhezvételétől számított öt napon belül kell megfizetni, az ár akkor tekintendő kifizetettnek, ha a vonatkozó összeget a bankszámlánkra jóváírják. Ha a határidő lejártáig nem kapjuk meg a vételárat, fenntartjuk a jogot arra, hogy elálljunk a szerződéstől.

 

4.3. Kérhetünk-e letétet vagy előre fizetést?

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Polgári Törvénykönyv 2119. §-ának 1. bekezdésével összhangban kérhetjük Önt arra, hogy az áru teljes árát (vagy az előleget) térítse meg, még az áru elküldése vagy átadása előtt.

 

4.4. Hogyan állítunk ki nyugtákat az elektronikus bevételi nyilvántartásokkal és adózási dokumentumokkal kapcsolatban?

A jelen üzleti feltételek elfogadásával Ön hozzájárulását adja a számlák kiállításához a  Tt. 112/2016 sz. Az elektronikus értékesítési nyilvántartásokról és adóokmányokról szóló módosított törvény alapján.

 

  1. SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

 

5.1. Hogyan szállítjuk az árut?

Az áru szállításának módjai, beleértve a szállítási költségeket is, megtalálhatók a webes felületen. A szállítás konkrét módját kiválaszthatja a megrendelésben.

A megrendelés mindig tartalmazza azt a végső árat, amely már tartalmazza a kiválasztott szállítási mód költségeit.

 

5.2. Mikor szállítjuk az árut?

Az áru szállítási ideje mindig függ az áru rendelkezésre állásától, a választott szállítási és fizetési módtól, azonban a külső fuvarozók által szállított áru szállítási idejét nem tudjuk befolyásolni. Ha problémái vannak a szállítási határidőkkel kapcsolatban, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba, és mi a fuvarozóval együtt igyekszünk a helyzetet megoldani.

A raktáron lévő árut rendszerint a megrendelés beérkezésétől (az áru utánvéttel történő kézbesítésénél vagy személyes átadásnál), vagy a számlán történő jóváírástól (nem készpénzes fizetés esetén) számított két munkanapon belül küldjük.

A nem raktáron lévő árukat a lehető leghamarabb szállítjuk. A pontos dátumról értesítjük Önt.

Az áru kiszállítása ezen üzleti feltételek alapján az a pillanat, amikor az árut Önnek átadják. Ha Ön indokolatlanul megtagadja az áru átvételét, akkor ez nem tekinthető részünkről az áru átadására vonatkozó kötelezettségünk be nem tartásának, sem az Ön részéről a szerződéstől való elállásnak.

Az áru tulajdonjogát Ön a teljes vételár kifizetésével szerzi meg.

 

5.3. Hogyan kell eljárni az áru átvételénél?

Az áru átvételekor ellenőrizze a csomagolás sértetlenségét. Ha bármilyen hiányosságot észlel, késedelem nélkül értesítse a fuvarozót és minket is. Ha elutasítja a sérült csomagolású szállítmány átvételét, ez nem minősül az áru átvétele indokolatlan megtagadásának.

Az áru átvételének pillanatától kezdve (vagy amikor köteles volt átvenni az árut, de a szerződéssel ellentmondásban ezt nem tette meg), Ön felelős az áru feltételezhető megromlásáért, sérüléséért vagy elvesztéséért.

 

5.4. Mi történik abban az esetben, ha nem veszi át az árut?

Ha az Ön hibájából ismételten vagy más módon kell kiszállítani az árut mint, amilyenről a megegyezés szólt, Ön köteles az ilyen szállítással járó költségeket megtéríteni.

Abban az esetben, ha Ön az árut ok nélkül nem veszi át, akkor jogosultak vagyunk az áru szállításával és tárolásával, valamint az áru átvétele elutasításával kapcsolatban felmerült egyéb költségek megtérítésére.

Készpénzben történő fizetés esetén utánvétes vagy személyes átvételes szállításnál jogunkban áll elállni a szerződéstől. Ha azonban Ön már kifizette a vételárat (az áru szállítása előtti fizetés esetén), akkor jogunk van a Polgári Törvénykönyv 2126. §-a szerint az áru ösegítő értékesítéséhez folyamodni.

 

  1. A VÁSÁRLÁSI SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS

 

6.1. Hogyan állhat el a szerződéstől?

A vásárlási szerződéstől Ön mint fogyasztó áru átvételétől számított 30 napon belül az ok megadása nélkül elállhat; ha a szállítás több részre oszlik, akkor az utolsó szállítás átvételétől számítva. Javasoljuk, hogy a vásárlási szerződéstől való elállásról szóló értesítést az áruval együtt küldje el a szállítási címünkre vagy pedig e-mailen keresztül és aztán késedelem nélkül küldje el az árut a szállítási címünkre. A szerződéstől való elállásra a formanyomtatványt használja.

 

6.2. Milyenek a szerződéstől való elállás következményei?

A szerződéstől való elállással a szerződést kezdettől fogva törlik, és úgy tekintik, mintha nem is kötötték volna meg.

Ha az áruval együtt ajándékot adtunk Önnek az Ön beleegyezésével, az ajándékozási szerződés a felek bármelyikének a vásárlási szerződéstől való elállásával érvényét veszti. Küldje vissza nekünk az ajándékot a visszaküldött áruval együtt.

 

6.3. Milyen módon küldheti vissza nekünk az árut?

Az árut köteles nekünk visszaküldeni a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül a szállítási címünkre, bármely létesítményünk vagy a székhelyünk címére. Ne küldje az árut utánvéttel, ilyen módon  nem vagyunk kötelesek az árut átvenni.

Javasoljuk, hogy a visszaküldött áruhoz csatolja:

 - a szállítólevél és a számla (ha kiállítottuk) másolatát, vagy az áru megvásárlását igazoló egyéb okmányt;

 - írásos nyilatkozatot a szerződéstől való elállásról (formanyomtatványunkon vagy más módon) és az Ön által kiválasztott pénzvisszatérítési módról.

A fenti dokumentumok benyújtásának elmulasztása nem akadályozza meg azt, hogy az Ön elállásának a szerződéstől a jogi feltételeknek megfelelően eleget tegyünk.

 

6.4. Mikor kapja vissza a pénzét?

Minden beérkezett pénzt a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül visszatérítünk. Kérjük, vegye figyelembe azonban, hogy nem vagyunk kötelesek a pénzét visszatéríteni addig, míg Ön az árut vissza nem küldi, vagy mielőtt nem bizonyítja, hogy azt elküldte nekünk.

A vételáron felül Ön jogosult a szállítási költség visszatérítésére is. Ha azonban Ön nem az áru általunk kínált legolcsóbb szállítási módját választotta, akkor visszatérítjük Önnek az áru azon szállítási költségeit, amely a legolcsóbb szállítási módnak felel meg.

Visszatérítjük a pénzt ugyanolyan módon, ahogy azt elfogadtuk (ha az elállástól számított tíz napon belül Ön nem ad meg mást nekünk és ha ez nem fog semmiféle többletköltséget okozni), vagy olyan módon, ahogy azt Ön kéri.

A visszaküldendő áru címünkre történő visszaküldésével járó költségeket Ön viseli, még akkor is, ha az árut annak jellege miatt rendes postai úton nem lehet visszaküldeni.

 

6.5. Mi van akkor, ha a visszaküldött áru sérült?

Visszaküldéskor csomagolja az árut egy megfelelő csomagolásba, hogy elkerülje az áru sérülését vagy megsemmisülését.

Ha úgy találjuk, hogy a visszaküldött áru sérült, kopott, szennyezett vagy részben elfogyott, akkor Ön a felelős az áru értékvesztéséért.

 

6.6. Mikor nem lehet elállni a szerződéstől?

A Polgári Törvénykönyv 1837. §-ával összhangban többek között nem lehet elállni a következő szerződésektől:

 - olyan áru szállításáról szóló, amelyet az Ön kívánsága szerint, vagy az Ön személyére átalakítottak

 - olyan áru szállításáról szóló, amely gyorsan romlandó, valamint olyan árukról, amelyek a szállítást követően visszaválthatatlanul keveredtek más árukkal;

 - olyan zárt csomagolásban levő áru szállításáról szóló, amelyről eltávolították a csomagolást és higiéniai okokból nem adható vissza.

 

6.7. Mikor lehet elállni a vásárlási szerződéstől?

Fenntartjuk a jogot arra, hogy a következő esetekben elálljunk a szerződéstől:

 - nem kaptuk meg Öntől a vételárat a fizetési határidőn belül, vagy nem vette át az árut;

 - objektív okok miatt az áru (főként azért, mert az árut már nem gyártják, a beszállító beszüntette a Cseh Köztársaságnak történő szállítást, stb.) az eredeti körülmények között nem szállítható;

 - a teljesítés objektíve lehetetlen vagy jogellenes.

Abban az esetben, ha a fentiek bármelyike bekövetkezett, haladéktalanul tájékoztatjuk Önt a szerződéstől való elállásról.

Ha már teljes egészében vagy részben kifizette a vételárat, visszafizetjük a szerződéstől való elállástól számított öt napon belül az átutalt összeget, mégpedig készpénz nélküli fizetéssel arra a számlára, amelyet erre a célra megad nekünk, vagy amelyikről a pénz átutalása történt.

 

  1. HIBÁS TELJESÍTÉSI JOG

A hibás teljesítéshez fűződő jogait a hatályos általánosan kötelező jogszabályok szabályozzák (különösen a Polgári Törvénykönyv 1914 - 1925. §-ok rendelkezései, 2099-217. §-ok rendelkezései, és ha Ön fogyasztó, akkor a 2158-274. §-ok rendelkezései). A hibás teljesítési jog gyakorlása során a Panaszkezelési eljárásunknak megfelelően fogunk eljárni.HIBÁS TELJESÍTÉSI JOG

 

8. EGYÉB INFORMÁCIÓK A FOGYASZTÓKNAK

 

8.1. Milyen engedélyekkel rendelkezünk a tevékenységünk végzéséhez?

 

8.2. Az áru értékesítésére a kereskedelmi engedély alapján vagyunk jogosultak. Tevékenységünkhöz semmilyen más engedély nem szükséges.

 

8.3. Az esetleges panaszokat a kapcsolattartó e-mailünkön keresztül kezeljük. Továbbá panaszával fordulhat a megfelelő Kereskedelmi Engedélyezési Hivatalhoz vagy a Cseh Kereskedelmi Felügyelethez is.

 

Milyen jogai vannak a keletkezett fogyasztói vitákban?

Ha Ön fogyasztó, és ha köztünk olyan vita keletkezik a szerződésből kifolyólag, amit nem tudunk közvetlenül megoldani, Önnek jogában áll a vita rendezésével a Cseh Kereskedelmi Felügyelethez (cím: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR - Cseh Kereskedelmi Felügyelet, központi felügyelet - ADR egység, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; webes felület: www.coi.cz, www.adr.coi.cz; elektronikus kapcsolat: adr@coi.cz; telefon: +420 296 366 360) vagy a Cseh Fogyasztók Szövetségéhez (cím: Sdružení českých spotřebitelů, z. ú., Tř. Karla IV. 430, 500 02 Hradec Králové, webes felület: www.konzument.cz, elektronikus kapcsolat: spotrebitel@regio.cz, telefon: +420 495 215 266) fordulni a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezése céljából. Ön ezt a jogát egy éven belül érvényesítheti attól a naptól kezdve, amikor először kérvényezte a fogyasztói jogvita tárgyát képező jogot.

Ha panaszt szeretne benyújtani a tőlünk vásárolt árukkal vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, és egy alternatív vitarendezési szervezet megtalálásához felhasználhatja Az Európai Bizottság által az http://ec.europa.eu/consumers/odr/ weboldalon létrehozott on-line platformot is.

 

  1. REGISZTRÁCIÓ A WEBES FELÜLETEN

 

9.1. Hogyan regisztrálhat a webes felületen?

A webes felületen található regisztrációs űrlapon keresztül regisztrálva létrehoz egy felhasználói fiókot. A felhasználói fiók hozzáférési adatait tartsa titokban. Nem vállalunk felelősséget semmilyen harmadik fél általi visszaélésért a felhasználói fiókkal.

A regisztráció során megadott információknak igaznak és teljesnek kell lenniük. Azt a fiókot, amelynek létrehozásához hamis vagy hiányos adatokat használtak fel, térítés nélkül megszüntethetjük. Adatainak megváltozása esetén javasoljuk, hogy azonnal módosítsa a felhasználói fiókját.

 

9.2. Mire szolgál a felhasználói fiók?

Felhasználói fiók használatával elsősorban megrendelheti az árut, nyomon követheti a megrendeléseket és kezelheti felhasználói fiókját. A felhasználói fiók esetleges egyéb funkciói mindig megtalálhatók a webes felületen.

 

9.3. Mikor szüntethetjük meg az Ön felhasználói fiókját?

Kérjük, vegye figyelembe, hogy jogunk van felhasználói fiókjának térítés nélküli megszüntetésére, ha fiókjával megsérti a jó erkölcsöt, az érvényes jogi előírásokat vagy ezeket az üzleti feltételeket.

 

  1. A SZERZŐI JOGOK VÉDELME, A WEBES FELÜLET FELELŐSSÉGE ÉS HASZNÁLATA

 

10.1. Szerzői jogi védelem alatt áll a weboldal tartalma?

A webes felületen található weboldalak tartalmát (szövegeket, ideértve az üzleti feltételeket is, fényképeket, képeket, logókat, szoftvert eszközöket, stb.) a szerzői jogaink vagy más személyek jogai védik. Ön nem módosíthatja, másolhatja, reprodukálhatja, terjesztheti vagy használhatja fel a tartalmat semmilyen célra a beleegyezésünk nélkül vagy a szerzői jog tulajdonosának beleegyezése nélkül. Különösen tilos ingyenes vagy korrupt hozzáférést biztosítani a webes felületen lévő fotókhoz és szövegekhez.

A termékek, áruk, szolgáltatások, cégek és vállalatok nevei és címkéi a megfelelő tulajdonosok bejegyzett védjegyei lehetnek.

 

10.2.  A webes felület felelőssége és használata

Nem vállalunk felelősséget olyan hibákért, amelyek harmadik felek beavatkozásából adódnak a webes felületen, vagy a rendeltetésének nem megfelelő használatból. A webes felület használatakor nem szabad olyan eljárásokat használni, amelyek zavarhatják a rendszer működését, vagy aránytalanul terhelhetik a rendszert.

Ha a webes felület használatakor viselkedése jogellenes vagy etikátlan lesz, jogunk van a webes felülethez való hozzáférését korlátozni, felfüggeszteni vagy megszüntetni minden kompenzáció nélkül. Ebben az esetben Ön köteles megfizetni nekünk azokat a károkat is, amelyek bizonyíthatóan az ebben a bekezdésben foglalt tettei alapján keletkeztek, és ezt teljes egészében.

Felhívjuk figyelmét arra, hogy a webes felület egyes linkjeire való kattintással elhagyhatja a webes felületet, és ezzel a felület elhagyására és átirányításra kerülhet sor harmadik fél webhelyeire.

 

Ezek az üzleti feltételek érvényesek és hatályosakKattintson ide és írja be a dátumot: 25.05.2018.

 


x